VEELGESTELDE VRAGEN

En de antwoorden

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen.

Wat doet Wilar precies?

Wilar is een autogroothandel en verkoopt ze aan Nederlandse autodealers. Wij bieden een breed scala aan voertuigen van verschillende merken en modellen. Zowel personenauto’s als bedrijfswagens.

Kan ik een specifieke auto aanvragen?

Dat kan zeker! Door middel van onze importcalculator kunt u een zelf het aanbod uit het buitenland bekijken, tegen Nederlandse prijzen. https://www.wilar.nl/account/default/login/

Kan ik mijn auto laten bezorgen?

Ja dat kan! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Wat als ik niet tevreden ben met de gekochte auto?

Dat is vervelend. Neem contact met ons op. Graag horen wij wat de reden is en hoe wij dat kunnen oplossen. 

Waar kan ik de voorraad zien?

Deze kunt u bekijken via onze voorraadpagina. https://www.wilar.nl/account/default/login/ Het is echter wel noodzakelijk om een inlog bij ons aan te vragen.

Waarom staat er geen prijs bij de auto?

De auto wordt nog getaxeerd. Bij interesse kunt u contact opnemen zodat we direct een handelsprijs kunnen geven. 

Waarom staan er geen foto's bij de auto's?

De auto is op transport naar Veenendaal. Zodra de auto fysiek binnen is, wordt de auto gefotografeerd. U kun ook contact met ons opnemen om te  vragen of er foto’s beschikbaar zijn van de leverancier.